Cuma, Ocak 20, 2012

Haftanın resmi: Peter ve Spidey, Calvin ve Hobbes.

Mash-up denilen olay bazen (esasında ender diyeceğim var ama) süper sonuçlar çıkartıyor.

Ent Efendi'nin gözüne çarpmış Io9'da. Kendisi efendi bir memur olduğu için hayran kalıp sizlere iletmek bana düşmüş.

Bakınız neylemiş DeviantArt'tan Ninjaİnk arkadaşımız!

Hey Peter! Dikkat! Simbiyot Saldırıyor!

Daha da bi sürüsü ve benim fikirlerim ayrımda sonra! Basınız! Hadi!



Daha önce bahsetmiştım Calvin ve Hobbes hayranlığımdan. Çizeri Bill Watterson çoktan kendisini emekli ettiğinden beri özlediğimiz bir şey ancak arada bir süper mash-uplar çıkıyor - her yerde olduğu gibi Sturgeon'un kanunu burada da geçerli, güzellere gelene kadar bir sürü moktanı görüyoruz. Ancak Ninjaİnk arkadaşımıza kesinlikle 'Uygundur' damgasını bastık gitti!

Kendisi klasik Calvin & Hobbes kitap kapaklarını da Spiderman açısından tasarlamış:




Burada hem benim favorilerimden olan "Scientific Progress goes 'Boink'" kapağını yorumlamış, hem de Spiderman'ın klonlanma hikayesine yorum atmış:

Bu da klasik bir C&H olayı, araba üzerinde eğlenen karakterlerimiz:




Buraya kadar geldiyseniz teşekkürler. Tek bir dileğim var hepinizden: İçinizdeki çocukluğu öldürmeyin. Dünyadaki saçmalıklar, iş güç ne kadar etki ederse etsin hayal gücünüze güvenmeye devam edin, koruyun, arada bir oyuncaklarınızı çıkartıp oynayın, yanınızda her zaman bir Hobbes taşımış olun. Ne zaman kalkıp size yardım edeceği ve yatağınızın altındaki yaratıkları korkutacağı hiç belli olmaz!

Herşeyden önemlisi, eğer ki bir velet yarattıysanız, kesinlikle hayal gücüne engel olmayın, destek çıkın, paylaşın.

Hiç yorum yok: