Pazartesi, Ocak 23, 2012

Ruhunuzu Kurtarın, Taht Oyunları İzlemeyin


Christwire tutucu Amerikalı Hristiyanlar ile hafiften dalga geçen bir site. Özellikle de homofobik tutumları ve çocuk tacizleri üzerine gidiyor. Christwire bu sefer bunu yaparken Taht Oyunlarının ne kadr uygunsuz olduğundan dem vurmuş.



Christwire'a göre Taht Oyunları Amerikan örf ve adetlerine ters ve toplumda kin ve nefret duyguları oluşturuyor. 12 madde bunun nedenlerini açıklamışlar.
1. Dizide uygunsuz cinsellik ile dolu, gözünüze gözünüze sokan sahneler var.
2. Cadılık övülürken, Hristiyan değerlerine hakaret ediliyor.
3. Fazlası ile kan ve şiddet var.
4. Emily Clarke sürekli çıplağı ile pedofiliği özendiriyor.
5. Heteroseksüel ailenin işe yaramaz olduğu anlatılırken, alttan kominist değerler ima ediliyor.
6. Cüce Peter Dinklage de pedofiliyi özendiriyor.
7. Dizi altan altan homoseksülliğe de özendiyor.
8. Özellikle İrlanda kökenli oyuncular alkolizmi yüceltiyorlar. Utanç verici.
9. Kurtlar ve ejderler ile paganizm propagandası yapılıyor.
10. Dizi çok karmaşık. Özellikle de Avrupai aksanlara sahip oyuncular ile.
11. Olumlu olarak örnek alınabilinecek bir karakter yok.
12. Karanlık çekimler gençleri depresyona sokuyor.

Her kelimesine katılıyorum. Tiksinç bir dizi. Yazarken bile iğrendim.

http://christwire.org/2012/01/12-reasons-to-boycott-game-of-thrones-in-2012-2/

2 yorum:

Mugene dedi ki...

ahahah 10 numaralı madde beni kopardı doğrusu. valla onlara tavsiyem biraz önbilgi okuyup öyle izlesinler ben öyle yapınca daha iyi anladım :D

EnT dedi ki...

Valla benim favorim kesinlikle 8 numara. Hem İrlandalı hem de alkolik. Hepsi cehennem çırası. Bu arada Harp olsa da içsek.