Pazar, Ocak 01, 2012

4. Dr. Jones filmi ve süper bir yorumu

Yılbaşı günü alkol ve aburcuburu vücudunuzdan atmaya çalışırken oturup şunlara bir bakın! Ben de yılbaşı tembelliği yapıp olduğu gibi Io9'dan arakladım bunu... Bir saatinizi boşa harcamak istiyorsanız bundan daha iyi harcayamazsınız!

Ben 4. İndi filmini beğenmiştim. Daha doğrusu bir beklentim olmadığı için bir hayal kırıklığı yaşamadan çıkmayı başardım demek daha doğru olur. Ancak Bay Plinkett'in yakaladığı gibi nasıl bir filmin fragmanında filminden daha iyi kısımlar olabilir? Adamlar aynı sahnenin resmen kötü halini film için kullanmışlar!



Ders o ki, filminin iyi olmasını istiyorsan belli bir sakallıyı setten uzak tutacaksın. Spielberg becerememiş ve ortaya bu çıkmış...

Bu arada Bay Plinkett başka filmleri de yorumlamış. Star Trek, The Phantom Menace (öyk), Attack of the Clones (öyköyk) ve Avatar...

İyi eğlenceler!


Hiç yorum yok: