Perşembe, Haziran 05, 2014

Yıldız Savaşlarından ilk resimler

Bir süredir Yıldız Savaşlarının yedinci bölümü için pek çok şey yazılıp çiziliyor. Karakterler, oyuncular, öykü, isim, mekan, çizim vs. vs. Sürekli bir şeyler yazıp çizeyim diye niyetleniyorum ama ha yazdım ha yazacağım derken daha yenileri çıkıyor ben de bir kenara bırakıyorum. Geçen gün internetten gazete okurken Milliyet Gazetesinde Abu Dabi'deki film setinden ilk resimleri gördüm. Ne yalan söyleyeyim gazetelerin bilim kurgu konusundaki cahilliği ve verdiği saçma haberlerden dolayı önce pek inanmadım ama resimler bir hayli gerçek gibi duruyor. Yıldız Savaşlarının resmi sitesinde kasttan başka bir şey bulamadım. Pek çok yerde de resimler yoktu. Ancak sonradan öğrendiği üzere resimler gizli olarak sızdırılmış ve bundan J.J. Abrams da rahatsız olmuş. 

Velhasıl resimlere Milliyet'in internet sitesinden ulaşabilirsiniz. Bir şekilde resimler kaydedilmediği ya da ben beceremediğim için aşağıdaki bağlantıdan erişebilirsiniz.


*Resim film için çizilen temsili posterledendir ;)

Hiç yorum yok: