Salı, Ocak 29, 2013

Robotech filmi geliyor. (Gerçekten)





Geçenlerde bloga bir yerlerde yazmıştım. Gerçekten de Robotech'i el kadar çocukken seyretmek beni fazlası ile değiştirdi. Beni etkileyen pek çok çizgi film, dizi ve film vardı ama Robotech gibisi hiç olmadı nedense. Robotech Macross Saga'dan dizide yeni bölümler ve filmler ile devam etti ama hiç bir zaman ilk serinin verdiği tadı alamadım. Geçen gün İspanyol'ca hayranların çektiği görüntüleri seyredince gaza gelmiştim. Gözüken o ki yıllardır sürüne film projesinde gelişme var. Geekytrant2ın haberine göre Warner Bros filmi yönetmesi için Nic Mathiue ile anlaşmış. Akiva Goldsman ve Tobey Maguire da prodüktörlüğünü üstlenmişler. Mathiue'nün adını sanını bulamadım. Sadece imdb'de Robotech'in yönetmeni olacağı yazıyor. Bakalım filmi gerçekleştirebilecekler mi?

2 yorum:

Hakan dedi ki...

Nah gelir. Harmony Gold'un Macross lisansı yok.

Hakan dedi ki...

Esas japonlar bi Macross filmi yapsa ya... Adam gibi bir SDF, Veritech'ler filan. CGI baldan ucuz artık ne de olsa.