Pazartesi, Şubat 13, 2012

Uzay 2099!

V'yi tekrardan çeken kadro Uzay 1999 dizisini baştan çekmeye hazırlanıyor! Poster de süper, uzay gemisinin adı da Asimov! Resmi site nah burda!


Benim değersiz düşüncelerim aşağıda.

İşin kötüsü işaretler pek iyi değil. Dediğim gibi diziyi tekrar çeken kadro V'yi yapanlar. Her ne kadar orjinal V serisi ufakken çok hoşuma gitmiş olsa da tekrar izleyesim gelmemişti bir türlü. Ay gibi bir yerden bir yere gidemeyen bir şeyi nasıl moden izleyicilere açıklayacaksın? Orjinal dizi çekilirken 1975'te aya daha adım basalı 5 sene olmuştu ve herkes Apollo projesinin şu ya da bu şekilde ilerleyip 25 sene içerisinde kalıcı bir ay üssü kurabileceğimizi hayal gücünü çok da zorlamadan kabul edebiliyordu. Şimdi ise sayacı yuvarlak hesap olsun diye 2099'a itmişler, şu anki teknoloji seviyemize bakarsak tek diyecek laf bulabiliyorum: Zor be.

Ayrıca yeniden çekilen V dizisi pek tutmadıydı, hemencecik iptal edilmişti. Herkes BSG'nin haydi baştan diye çıkıp başarılı olmasından gaza gelmiş durumda diyeceğim ancak Kara Şimşek, 6 Milyarlık Adam filan gibi diziler sadece nostaljinin yeterli olmadığını gösteriyor. İyi bir senaryo ve en azından idare edebilecek bir oyuncu kadron yoksa hiç uğraşma daha iyi.

Son olarak da başka bir konuya gireyim, son birkaç gün oturmuş daha önce sadece TV'den yayınlandığı zamanlar bölük pörçük izlediğim Andromeda dizisine takılıyorum. İlk seriyi kasa kasa bitirdim, ikinci seriyi izliyorum ancak geriden gelen "Zamanını niye bu diziyle harcıyorsun çok kötü yahu" sesini ciddiye almamaya çalışıyorum. İyi bir senaryo yoksa olmuyor artık.

Hiç yorum yok: