Salı, Şubat 21, 2012

Kanun benim!

Bir Adile Naşit ve Uykudan Önce versiyonunu da yapsın birisi, Adile teyze bize Dredd'in maceralarını okusun! The Bod adlı 1970'lerden İngiliz bir çizgi filminin adaptasyonu ahanzi burda!



Devamı da var azcık... Aşağıda... (Bir de Tontonlar versiyonu olsun Dredd'in)



Metalcilere de şurdan sunalım (ah ah o günler süperdi).



Stallone'un Yargıç Dredd filmini hatırlamak bile istemiyorum ancak yeni bir film çekilirse ve AD2000 temalarına sadık kalınırsa niye olmasın?

(The Dredd Bod mashup'unu Io9'dan arakladım.)

3 yorum:

EnT dedi ki...

Anhtrax'ı tercih ederim!

Hakan dedi ki...

Ama cizgi film versiyonu da cok tatli olmus bana sorarsan :) Tabii kim bana sorar ki! Kendi kararinizi kendiniz verin efendiler! Sizler birer bireysiniz, herkes gibi!

Roulth dedi ki...

Ben sorarım abi... şu ana kadar hiçbir anime önerinden pişman olmadım örneğin...