Çarşamba, Mayıs 27, 2015

Sınırdiyarlarından Öyküler

Borderlands kemik Fallout serisi bittikten sonra bana aynı tadı veren, detay, anlatım, öykü olarak bambaşka bir lezzet bırakan oyun serisi. Her bir oyunu ve akabinde çıkan eklentileri zevkle ve defalarca oynadım. Ama oyundan daha önemlisi bu serinin tarzı. Pandora gezegeninde, vahşi batıyı andıran bu coğrafyada, felaket sonrası perişanlığı içerisinde, her biri birbirinden detaylı karakterleri ile (gerek oyuncular gerekse karşılaşılanlar), gayet cool müzikleri ile, Guy Ritchie tadındaki geçişler eşliğinde, yüz binlerce (tam olarak 17,5 Milyon) her birinin lakabı olan silahlarla bezeli, acayip eğlenceli oyun dinamiği olan bana kült bir oyun serisi. Halen oynamadıysanız ya da oyun oynamıyorsanız bile sırf tarzı için bakmanız gerekiyor Borderlands'e.

Borderlands 2'den sonra Kasım 2014'de Telltale Games oyunu esas çıkartan 2k ve Gearbox ortaklığında yeni bir seri çıkardı. Tales from the Borderlands adlı seri Telltale'in diğer oyunlarının tarzında ve bölüm bölüm çıkıyor. Teknik yetersizliklerden dolayı oynama şansım olmadı. Son dönemde oyun işini bir hayli savsakladım ne yazık ki. İş, güç ve yaş :p


Oyunu oynamasam da birinci ve ikinci bölümlerinin girişlerini seyrettim. Her biri ayrı lezzetli olmuş. Aşağıda her iki bölümün girişleri ve oynayan birinin kaydettiği oyun var. Müzikleri ile ilgili detayı ise Kotaku'da bulabilirsiniz. Adamlar bu işi biliyor valla.








Hiç yorum yok: