Cumartesi, Mayıs 16, 2015

Kan ve Gül


"Game Of Thrones" dizisine karşı nedenini bilmediğim bir antipatim var. -Bu duyguyu "Lost" dizisine karşı da hissetmiş ve bir kez bile izlememiştim.- Aynı şekilde Game of Thrones'un da ne kitabını okudum, ne de dizisini izledim. Çok şey mi kaçırdım orasını artık Tanrı bilir!  Fakat yazarı G.R.R Martin'i takdir etmemek mümkün değil. Mert'in yazdıklarından ve  bazı sitelerde karşıma çıkan haberlerden anladığım kadarıyla dizide  bazı ana karakterler yazar tarafından büyük bir cesaretle birer birer öldürülüyor. Ve yeniden başka ana karakterler yaratılıyor. -Ya da okuduklarımdan ben bunu anlıyorum :) - Bu kadar popüler bir dizide böyle bir yöntem izlemek her yiğidin harcı değil doğrusu. Neyse dizi hakkında yorum yapacak bilgiye sahip değilim. Bu yüzden çenemi kapatayım.



Gelelim bu girizgahı yazmamın asıl nedeni olan. io9.com daki animasyon olduğu için dikkatimi çeken videoya. TED Talk'a ait animasyonda G.R.R. Martin'in Game Of Thrones'u yazarken etkilendiği Güller Savaşı'nın hikayesi kısaca anlatılıyor. Ben beğendim. Zannımca "Game Of Thrones" dizisini sevenlerin de ilgisini çekecektir bu video.

http://io9.com/discover-the-real-historical-wars-that-inspired-game-of-1704178037


Hiç yorum yok: