Salı, Nisan 07, 2015

Zindanlar ve Ejderhaların kısa tarihi

PAX East 2013'deki masaüstü çılgınlığı
Hitit Güneşi tayfası gençlik yıllarının ciddi bir kısmını masaların başında zarlar sallayarak heder etmiştir. Pişmanız derseniz değişik cevaplar alabilirsiniz. Ben de ne düşündüğümü pek bilmiyorum. Anlatması, açıklaması zor düşünceler içerisindeyim. Özetle gençliğimi yedi ama itiraf edemediğim gibi halen gizliden özlüyorum. Yani mallık baki :)

Kayıp gençlik (temsili)

Nedir masa üstü oyunlar Zindanlar ve Ejderhalar bu gençlerin dimağlarına nasıl girdi? Ocakları nasıl söndürdü derseniz. Aşağıda bu işin Gary Gygax'ten başlayarak günümüze kadar kısa bir tarihi var. Hemi de görüntülü. Merak ediyorsanız buyurun. Ne yalan ikibinlerin başından sonra ben de ne olduğunu kaçırdım.



Geek Tyrant'tan

Hiç yorum yok: