Cumartesi, Nisan 18, 2015

Film mi? Oyun mu?

Perşembe akşamı yaklaşmakta olan yedinci Yıldız Savaşları filmi Güç Uyanıyor'un ikinci tanıtım görüntüleri yayınlandı. Genelde olumlu olmak üzere pek çok farklı tepki aldı. Açıkcası ilk tanıtım kadar beni etkilemedi. Kötü olduğunu düşünmüyorum ama çeşitli enstantanenin art arda sıralanması gibiydi. Han Solo'yu da halen aynı kıyafetlerle ve aynı şekilde görmek biraz ben de hayal kırıklığı yarattı. Hani biraz daha değişik olsa daha iyi olabilirdi. 

Her neyse, esas bahsetmek istediğim EA şirketinin tam da yaş günümde piyasaya sürecek olduğu Star Wars Battlefront oyunu. Klasik, yani dördüncü ile altıncı filmler arasında, Yıldız Savaşları evreninde geçen birinci ya da üçüncü şahıs bilgisayar oyunu serisi. 2004 yılından bu yana çeşitli oyunlar piyasaya çıkıyor. 2009 yılından bu yana yeni oyun çıkmamıştı. Bu yıl yeni oyunu oynayabileceğiz. Cuma günü EA son oyun için tanıtım görüntülerini yayınladı. Oyundaki yazılım ile oluşturulan görüntülerden oluşan bu tanıtımda Endor'a benzeyen bir coğrafyada Direniş güçlerinin İmparatorluk birlikleri ile savaşı var. AT, AT-AT, Y-Wing ve Speeder Bike gibi klasik araçların yanı sıra personel kalkanı, bazuka gibi daha önce görmediğimiz silahlar da çatışmalarda gözüküyor. Ne yalan söyleyeyim oyunun tanıtımı bana filmin son tanıtımından daha çok zevk verdi. Görüntüler aşağıda. İkisi ayrı kategorilerde olsa da karar sizin.




Bilerek büyük bıraktım görüntüyü. Büyük iyidir ;)

Hiç yorum yok: