Salı, Ocak 06, 2015

Işın Kılıcı kurulum kılavuzu

Yıldız Savaşlarının yedinci bölümünün ilk tanıtım görüntüleri çıktığından beri pek tartışma süregeliyor. Robotlardan, gemilere, insan teninin renginden bineklere pek konu tartışılıyor. (Çok merak ediyorsanız buna bakabilirsiniz) Bu gibi pek çoğu hakkında kesin bir yargıya varmak için neredeyse bir yıl daha beklememiz şart. Fakat bir konu var ki filmi beklemeden de kesin yargılara sahip olabileceğiz gibi gözüküyor. Tabi ki bu konuda bilgi, fikir, yargı sahibi olmak bize ne kazandıracak derseniz bu noktada bir cevabım yok. Bir arkadaşım keşke tek derdim bu olsa demişti. Neyse bahsettiğim konu Sith tarafından kullanılan yeni ışın kılıcı. Darth Maul ile kılıcın ışın sayısını ikiye katlamışlardı. Şimdi ise ikisi minik olmak üzere üç adet ışınımız var. Nedir, nasıldır, ne işe yarar, mümkün müdür gibi pek çok soruyu bir kenara bırakmak istiyorum çünkü çok da takmıyorum. Size göstereceğim tek husus ışın kılıcınızı nasıl üçlüye çevireceğiniz. Tek yapmanız gereken en yakın Ikea mağazasına gidip bu adaptörden edinmek. Sonrası ise size kalmış ;) Benim tercihim ise bu yönde.

Doaly'nin çizimi

Geek Tyrant'tan

Hiç yorum yok: