Pazar, Ocak 11, 2015

Aile Babası


Son günlerde yazdığım  oldukça kısa bir hikaye.



AİLE BABASI

Yüzlerce yıl süren derin bir uykudan uyandım. Bedenim yönetici organımla henüz irtibat kuramamış olmalı. Öyle ki hiçbir uzvumu hissetmiyorum. Varlığım boşlukta asılı gibi. Yerçekiminden bağımsızım. Ruhum ise isimlendiremediğim, belki de isimlendirmekten çekindiğim bir huşu içinde. Binlerce yıl var olmuş, var olmaktan yorulmuş bedenim ve ruhum yüzlerce yıl süren inzivanın ardından yeniden yollara düşmeye hazır.

Şimdi belli belirsiz sesler duyuyorum. Belli ki sunağa birileri götürülüyor. Yaşam şarj makinelerini bizden sonra kullanacak olan binlerce Atzan tören için  hazırlanıyor olmalı. Bu benim doğumdan sonra ikinci kez dünyaya yeniden gözlerimi açışım.

Evrende yaşayan tanıdığımız canlılar arasında  en uzun ömre bizler sahibiz. Bu kadar uzun ömürlü bir tür olmamız şans mı yoksa lanet mi bilmiyorum. Yaşam şarj makinelerimiz diğer gezegenlerden topladığımız canlıların hayat enerjileriyle çalışıyor. Yaşamak için yaşamlarını çaldığım her bir canlının enerjisini emerken duyduğum utancı anımsamak bile  istemiyorum. Ama kendi hayatıma son veremem. Doğal sürecin işlemesini beklemem gerek. Elimden geldiğince utanç duyduğum yaşamımı uzatmak, bunun için sonuna kadar  mücadele etmek zorundayım.

Tören davulları her zaman olduğu gibi gezegenimizin  manyetik alan ritmine uygun bir biçimde çalıyor. Öteki galaksilerden getirilmiş, tören öncesinde uyuşturulmuş binlerce kurban yaşam şarj ünitelerini besleyen sunak odalarına alınmış olmalı. Uykuya yatacak olan Atzanların aileleri ise tören ilahileri söyleyerek uzunca bir süre sevdiklerinden ayrı kalacak olmanın hüznünü yüreklerine akıtıyor. Birkaç Atzanın hıçkırıkları kulağıma çalınıyor. Yaşlı Atzanların aile bireyleri olmalı bunlar. Çünkü yaşlı Atzanların üçte biri yaşam şarj ünitesinde hayatını kaybediyor.

Aniden odamın kapısı açılıyor. İçeri mutluluk ve özlemle dolu karım ve çocuklarım giriyor.


 İşte yeni bir döngü daha başlıyor  benim için. Evrenin tekrar altını üstüne getirmeli, ailem ve kendim için bir sonraki yaşam döngümüzün enerjisini temin edecek canlılar bulmalıyım. 

Hiç yorum yok: