Salı, Aralık 14, 2010

Hitit Güneşi Epizort 43! Conan! Barbar Conan!



Her şey Eralp'in bizi Leuven'de bir çizgi roman dükkanına götürmesiyle başladı. Kabaca bir saat agzımızdan salya aka aka sağa sola bakarken Eralp elini kocaman bir Conan kolleksiyonuna attı ve "Ben bunu alıyorum, siz karar verdiniz mi?" dedi. Ondan sonraki iki gün Özgür bütün zamanını Conan okuyarak geçirdi.

Ben de güzel bir gribe tutulmuş, ufaklıklara bulaştırmamaya çalıştığımdan sıradaki epizort'un 42 olduğunu unuttum ama herkesi zorla yukarı çıkartıp kayda sokmayı unutmadım. (Tabii, unuttuğum başka bir olay ise Leuven'de dolaşırken yaptığımız süper geyik bilim kurgu kaydından önce RECORD düğmesine iki defa basmam gerektiğiydi ki aman aman hiç hatırlatmayın o salaklığı. Bir de Eralp "kaydediyoruz değil mi" diye sordukça salak gibi kafamı sallamam vardır ya...)

Herneyse, umarım eğlenirsiniz.

42 no'lu kaydımız nerde derseniz... Onu Douglas Adams için bi kenara ayırdım, geri geleceğiz o noktaya. Ne de olsa hepimiz zaman yolcusuyuz!

MP3 olarak indirmek icin buraya gidiniz.

8 yorum:

Kansu dedi ki...

Eralp Endulus Emevilerini tarif ediyor, Tacer de Hakan da "yoo, biz bilmiyoz onlari" cekiyolar. Konan okuya okuya Konan mi oldunuz laaaan? :)

Konanla konmayan hic bir olur mu?

Hakan dedi ki...

Benim bahanem var! Çok ciddi hastaydım! 8)

Kansu dedi ki...

2011'de Conan filmi geliyor.

http://www.imdb.com/title/tt0816462/

Hakan dedi ki...

90 milyon butce ve hic isimlerini tanimadigim aktorler... Ne kadar basarili olabilir ki? Ote yandan bu mantikli bi hareket de olabilir. Sifirdan alip herseyi bastan yazmak... Conan'i oynayan aktor SG:U'da oynuyormus. Hadi bakalim.

Roulth dedi ki...

Nerede tarif ettim abi ben Endülüs Emevilerini? Hem ben bilmem ki onlar kimdir? :)

Hakan dedi ki...

Bu arada Terry Jones'un Barbarlar dizisini izlerken bahsettigi Endulus isminin nerden gelmis olabilecegi olayini hemen yazayim dedim: Vandallar. Adamlar sagi solu isgal ederken oralara da isimlerini vermisler.

Kansu dedi ki...

Bu arada belirtmeyi unutmusum ama cok super epizort olmus yav; agziniza saglik.

cdata dedi ki...

vatani görevimi yapmakta olduğumdan bu epizortu dinleyememiştim. ağzınıza sağlık.

conan'ın ölümü işlenmemiş denince aklıma geldi. kronolojik olarak son macerasında (benim okuduğum) kral conan abimiz çeşitli entrikalar sonucu tahtını kaybeder, orada burada gezer. en sonunda denizlere açılır tekrar ve tada!! amerika kıtasını keşfeder ve yine yamulmuyorsam orada da kılıcının hakkıyla kral olur.