Çarşamba, Şubat 25, 2015

SEVENEVES bir Neal Stephenson romanı

Neal Stephenson benim favori yazarlarımdan. Özellikle Snow Crash'i ilk okuduğumda hastası olmuştum. Daha sonra Cryptonomicon'u da zevkle ve meşakkat ile okudum. Ancak bu uzun, yıpratıcı süreç beni yormuş olmalı ki bir türlü yeni bir Stephenson romanına başlayamadım. Bu yıl yeni bir kitabı çıkıyor. Umarım tekrar gaza gelip okumama vesile olur. 
 
Yazarın gelecek kitabının ismi Seveneves. İçeriği hakkında çok fazla bir bilgim yok ama okuduklarımdan anladığım kadarı ile Stephenson beş bin yıllık bir hayatta kalma öyküsü anlatıyor. Kitapta dünyamızın geçirdiği felaketi/felaketleri, insanoğlunun hayatta kalma mücadelesini ve uzayın keşfedilmesini okuyacağız gibi gözüküyor. En sonunda ise yedi kavimin, artık kendilerine bir yabanıl diyar olan, kadim yuvalarına Dünya'ya dönüşlerini göreceğiz.  Şimdiye kadar yazdıklarından farklı bir içeriği var kitabın. Diğer kitaplarındaki anlatım gücü olursa zevkle okunacak bir 880 sayfa! bekliyor bizi :)
 
Kitap Amerika'da 19 Mayıs'ta, İngiltere'de 21 Mayıs'ta satışa çıkıyor. Ciltli ve kindle baskıları mevcut olacak. 



Hiç yorum yok: