Perşembe, Temmuz 10, 2014

Avatar Korra ile devam ediyor

Avatar çizgi filmini zevkle seyrettim. Akıcı, eğlenceli, her ne kadar bazen lise dizisine dönse de zekice göndermeleri olan güzel bir çizgi film idi. Üç sezonda bitirdiler. Akabinde filmi geldi. Öyle bir geldi ki hatırlamak istemiyorum. Bildiğin kötüydü. Sonra devam olarak Korra'yı çıkardılar. Hafif istimpunk tadında yeni avatar Korra'yı anlatan çizgi film serisi. İlk başta bir türlü ısınmadım. Ama zırt pırt televizyonda görünce takip etmeye başladım. İlki kadar başarılı olmasa da seyredilebilir bir çizgi film. 

Avatar: Legend of Korra'nın üçüncü sezonu Haziran sonunda başladı. Aşağıda tanıtım görüntüleri var. Bu kitapta yaşlı olsa da Zuko'yu tekrar göreceğiz. Kızımızın da gelişimi devam edecek. Bence izlemeye değer.



Hiç yorum yok: