Cumartesi, Ocak 04, 2014

Hitit Güneşi Epizort 80! 2013'ün filmleri


Gravity filminde afiş olarak
kullanılsa daha iyi olacak resim! 
Sinemaya gittik! Sizler de gitmişsinizdir ama bir de bizim fikirlerimizi dinleyin.

Başar, Banu, Hakan, Mert ve Özgür olarak buluşup 2013'ün filmlerini tartıştık, öncelikle Gravity ve Elysium olarak ama konu konuyu açtı yine.

Her zamanki gibi RSS feedimizden alabilirsiniz. Buradan izlemek dinlemek isterseniz hemen aşağıda!

MP3 olarak indirmek icin buraya gidiniz. Burdan dinlemek isterseniz hemen aşağıdan bu işi yapabilirsiniz.


Tamam harbi posterlerden birisi burada!

4 yorum:

Hakan dedi ki...

Gravity filmine yanlış ismi vermişler. 'Yörünge mekaniğinden sınıfta kaldık' deselermiş daha iyi olacakmış!

EnT dedi ki...

Valla sen bile iyi iyi filmdi dedin ama yörüngeden dolayı o kadar saydırdın ki hiç izleyesim yok. İndirdim duruyor :)

Hakan dedi ki...

Yok yok, izle!

EnT dedi ki...

Filmi sonunda seyrettim. Neden bilmiyorum ama Bullock'a gıcık oldum. Ablanın filmin sonuna kadar paniklemesi, her ne kadar insanca da olsa, beni sinir etti. Uzay sahnelerinin bir kısmında müzik kullanmayıp tamamen sessizlik olsa daha etkili olurdu. Bir de uzay sahneleri bana dalışı anımsattı :)