Cumartesi, Aralık 29, 2012

Basic Instructions ve Prometheus yorumu

Basic Instructions'un
deha dolu logosu

Alien serisine prequel (buna Türkçe bir laf bulunduysa benim haberim yok) olarak çekilen Prometheus filmi Hitit Güneşi grubunda genel olarak 'Meh' yorumu yaratmıştı. Hatta benim 'beklentisiz gidin, eğlenebilirsiniz' demem tepki almıştı bazılarından. Haliyle uzun bir yorum yazmaya bile üşenmiştik gerek görmeyerek.

Scott Meyer'in Basic Instructions adlı çok ders verici karikatür serisi bu film hakkında yeterince yorum yapmış bence.

Elinde 'bilgi' sopası, kafamıza vura vura bizlere hayatı bir şekilde idare edip günümüzü sağ sağlim geçirmemizi sağlamayı hedefleyen Scott'un çizgileri bana çok yardımcı olmuştur.



Scott Meyer'in hastasıyımdır, kitaplarını kesinlikle öneririm, web sayfasını da RSS okuyucunuza ekleyiniz derim. Özellikle 1940'ların bilim kurgu filmleriyle ve süper kahramanlarla dalga geçtiği zaman beni çok güldürmekte. Aha bir örnek:


Her neyse, her durumda eğlenceli bir arkadaş. Benden herkese tavsiye! Bakın Prometheus'daki gibi demiyorum, fikrime negatif saygı göstermenize hiç gerek yok.

Hiç yorum yok: