Salı, Temmuz 12, 2011

İnsanlıktan Çıkış

Bir savaşın ortasında öldürdüğün düşmanlar, daha da kötüsü yanında savaşırken ölen arkadaşların artık ölü olmadıklarına karar verip, seni yemeye karar verirlerse ne olur? Nahoş bir durum tabi ki. Ancak bu konu defalarca filme çekildi, çok bildik. En azından ben öyle diyorum.

Konumuz "Exit Humanity" adlı filmin bu tanıdık fikire tek katkısı olayların Amerikan İç Savaşı sırasında geçiyor olması gibi görünüyor. Bir de parçalardan anladığım kadarı ile hayatta kalmaya çalışan bir askerin kendisi ve şartlarla da yüzleşmesini anlatıyor. Bunlar benim tahminlerim. Arada bir kaç tane de çizgi film olarak boyanmış sahne vardı ama filmde ne kadar yeri var bilmiyorum. Filmin sitesinde animatör olarak Snezhan Bodurov'dan bahsetse de ayrıntıya girmemişler.

Kanada yapımı filmin fragmanı fena gözükmüyor. Eğer alıştığım ve sıkıldığım ceset kesme ve parçalama sahnelerinden daha fazlasını içeriyorsa güzel bir film olacak diye umuyorum. Kısmet.


Hiç yorum yok: