Pazar, Kasım 08, 2009

Hitit Güneşi Epizort 20 - Surrogates!

Stüdyo Coda'dan hücum kayıtlaaaaa tekrar aranızdayız.
21. epizort iki hafta sonra (belki de daha yakın!) ellerinizde olacak.
Bu arada şunu dinleyin bakalım!



Kadromuz? Kansu, Hakan, Mert, Fatih(!), Yigit ve bi sürü ziyaretçi. Kameramanımız da Musti.


Ve Stüdyodaki olay aynen böyleydi... (Daha bi sürü foto burada)

Yigit: Bu düğme ne işe yarıyo acaba???


Fatih: Abi senden de bi mok anlasan şu kayıt işlerinden ya...


Hakan: Dur becerecek biraz zaman verelim?


Musti: Lan bi durun da... Çiiiiiizzz!!


Cemaat: Kansu! Sen de böyle çıktın!


Musti: Bu herifleri boşverin kızlar, ben varım burda!

2 yorum:

Kansu dedi ki...

"Sen de boyle ciktin" derken bas parmak ve sehadet parmagi bir halka olusturacak sekilde ucuca mi getiriliyor?

m1fcj dedi ki...

Heh heh heh!
Valla niye Sype Video yapip bi screen shot almadik senden? :)