Çarşamba, Kasım 12, 2014

Haftanın Öteki Resimleri - Fantastik Motorlar

Bilenler bilir, bilmeyenler umursamaz, ben motorsikletlerden hazzederim, garajda üç tane biriktirdim şimdiden. Yer olsa dördüncüyü düşünüyorum diye itiraf ederdim.

Haliyle DeviantArt'ta bir takım motorsiklet temalarının toparlandığı bir kataloğu görünce kurcalamaya başladım.

Mesela Neisbe İs arkadaşımız Madmax'in 24. yydaki halini çiziktirmiş sanki:
 

Dahası zıplama çizgisi ötesinde. Hooopppp!

 HR-FM çiziminde öyle çok fantastik bir şey yapmamış ancak kask, oksijen maskesi ve sol elde tutulan katana, durumun pek normal olmadığını gösteriyor.

 



Sean Gordon Murph y'nin Tokyo Ghost çizimi ise klasik post-apokaliptik Japonya havasında.



Kanadalı çizer Gibson Quarter ise profesyonel bir çizer, AD2000 için Judge Dredd de çizmiş, burada bir nette yayınlanacak bir sohbet sırasında çizdiği bir Dredd karesi var. Dredd'in gerçekte sürülemeyecek kadar salak ama bir o kadar da akılda kalan motorsiklet tasarımına ilginç bir bakış açısı.


Liu Yang ise Çin'den bir çizer. Farklı bir motorsiklet tasarımı yaratmış ancak yine Dredd'inki gibi köşe dönemez kalın lastikler ön planda.





Hiç yorum yok: