Cumartesi, Mart 29, 2014

MetuCon 18 yaşında!

Daha dün gibi hatırlıyorum ODTÜ BKFT'li dostlarımın bin bir emek ve cefa ile hazırladıkları ilk METUCON'u. Ben de onların o güzel emekleri sayesinde bir kaç yıl oyun oynatarak bu güzel etkinliğin bir parçası olmuş, gururlanmıştım. Üzerinden 18 koca yıl geçmiş. Zaman hızlı akıyor.

Bu sene METUCON 19-20 Nisan'da olacak ve teması da punk olacak. Ankara'da olan, o tarihte Ankara'ya gidebilecek herkesin gitmesi, görmesi gereken bir olay. Gidin, oynayın, eğlenenin. Detaylar aşağıda. METUCON sayfasından da tüm detaylara erişebilirsiniz. Facebook'dan da takip edin.

ODTÜ Bilim Kurgu ve Fantazi Topluluğu tarafından düzenlenen METUCON bu yıl 18 yaşında! Üstelik her zamankinden çok daha karmaşık, distopik ve eğlenceli; METUCON bu sene PUNK temasıyla katılımcılarına alternatif dünyalar sunmaya hazır.Steampunk'tan Cyberpunk'a,Punk ideolojisinden Biopunk'a, konuşulacak,tartışılacak, hayal edilecek çok şey var!

Türkiye'nin en köklü ve en büyük bilim kurgu ve fantastik kurgu etkinliklerinden olan METUCON, bu yıl 19-20 Nisan tarihlerinde her zamanki gibi Orta Doğu Teknik Üniversitesi kampüsünde düzenlenecek.

Bu sene METUCON'da; Canlandırmalı ve Masaüstü Rol Yapma Oyunları, kitap standları, kostümlü parti, kostüm yarışması, bilgisayar oyunu tanıtımları, kutu oyunları, figürler, turnuvalar, çeşitli yarışmalar, standlar ve birçok etkinlik yer alacak.

- İthaki ve Marmara Çizgi Kitap Standları

- Rumble Network Dövüş Oyunu Turnavaları

- ODTÜ e-Sports League of Legends Standı

- İTÜ BoGaMi Kutu Oyunları

- Steve Jackson Games Kutu Oyunları

- Sancak Beyi Kart Oyunu
https://www.facebook.com/events/1406068272987262/?fref=ts

- Redbull Standı

- Gundam Sergisi
https://www.facebook.com/events/712924535415037/?fref=ts

- Pathfinder Society

- Anime Pazar Standı
https://www.facebook.com/pages/Anime-Pazar/245380605642480

- ZID Magic anime figürleri ve tshirtleri standı
https://www.facebook.com/ZIDZOR?fref=ts

- Ve daha sonra açıklanacak pek çok aktivite!

Gelişmeler için takipte kalın!
www.metucon.org

Stand alanı; stand@metucon.org
Tanıtım; tanıtım@metucon.org
İletişim; info@metucon.org

Yönetim Kurulu:
Beril Kumpasoğlu 0553 444 28 83
Zafer Altınsoy 0538 374 69 87
Kürşat Zeydanlı 0535 234 96 79
Doga Arslan 0537 457 05 03
Deniz Çataloğlu 0507 871 04 24

Hiç yorum yok: