Pazartesi, Ağustos 19, 2013

Pek muhteren Shakespeare Beyfendi'den Yıldız Savaşları külliyatı

Quirk Kitapevi ve yazar Ian Doescher adlı genç sayılabilecek yazar Yıldız Savaşlarını Shakespeare'in dili ve ağzından tekrar yazmışlar. Hatta bununla da yetinmeyip tanıtım görüntüleri hazırlamışlar. 

Kitap bana biraz Seth Grahame-Smith'in Pride and Prejudice and Zombies kitabını hatırlattı diyecektim ki kitapları yayınlayanın aynı kitap evi olduğunu fark ettim. Kitabın fikrinin beğensem de şöyle bir baktığım kitabı bir hayli zayıf bulmuştum. Hepsini okusam da fikrimin pek değişeceğini düşünmüyorum. Ancak bu kitabı okumadan harcayacak değilim. Elbet bir suretini edinip okuyacağım. İlgilenenler amazon'dan edinebilirler.

Bu arada Aynur bunu Hitit Güneşi'nin facebook sayfasına koymasından dokuz, benim bunu firefoxumda kapatmadan yazmak üzere ayırmamdan yirmi gün geçti. Tembelliğin boyutunu siz anlayın.

Görüntüler hemen aşağıda:
SF Signal'dan





3 yorum:

Hakan dedi ki...

Bu tarz taslama romanlari biraz fazlaca piyasaya dusmus olsa da yine de boyle seyler eglenceli. Hem Shakespeare hem de Star Wars ogretelim yeni nesillere!

Bu arada taypo mu yaptin, Sekerpare Beyfendi mi demek istedin anlamadim :)

EnT dedi ki...

Gece gece apar topar yazdık. Nerde tsypo. Şekerpare iyiymiş :D

Hakan dedi ki...

Ya esasinda adamin adi harbiden Sekerpare imis, osmanli gocmeniymis adam, dilleri donmedigi icin Shakespeare diyorlarmis. Butun o eserleri de esasinda Osmanli prensleri yazmis. Al sana bi tane daha "O oyunlari Shakespeare yazmadi" komplosu daha!