Salı, Eylül 02, 2014

Unearthed

Ağustos demeden İngiltere'de üşütüp hasta olmanın güzel yanı, ekrana boş boş bir şey düşünemeden bakmaya bir bahane bulunması.

Haliyle insan Youtube'da Vimeo'da bilim kurgu kısalarına takılır buluyor kendini.

Unearthed adlı film yine bana bu devirde düşük bütçe animasyonlarla neler neler yapılabildiğini hatırlatıyor diyecektim, 2012'de yapıldığını fark ettim! Daha yeni filmlere bakıp kendi yeteneksizliğimden nefret etmenın zamanı geldi.




Birkaç senedir çeşitli sebeplerle SciFi London film festivaline takılamıyorum. Bu sene ciddi niyetliydim, Mert efendi bizi viski içirmeye İskoçya'ya sürükleyince yatmıştı. Başar gidip üç seans üst üste milyonlarca kısa film izlemiş olmasına rağmen izlediklerinden bahsetmiyor, yarısında uyukladığından şüphe etmeye başladım!

Hiç yorum yok: