Pazar, Şubat 03, 2013

Hitit Güneşi Epizort 71! Good Omens!

Eralp ve Hakan oturup Terry Pratchett ve Neil Gaiman'in ortak romanı Good Omens hakkında konuşuyor!

Biz çok şikayet ettik. Sizin fikirleriniz nedir? Twitter ve buradan bize yazın!

Benim kendi kitapçığım! İsteyen var mı?

Bu arada, resmin altına yazdığım gibi benim Good Omens kitabım Dünya Kitap Gecesi 2012'den. Eğer okumamış ama okumak isteyen birisi varsa twitter'den bize ulaşın, birinize hediye edelim, okuyun!

Linkler ve herşey hemen aşağıda... Her zamanki gibi Podcast RSS feedimizden de alabilirsiniz, hemen sağdan bakınız. 
MP3 olarak indirmek icin buraya gidiniz. Burdan dinlemek isterseniz hemen devamında.





1 yorum:

c-data dedi ki...

öyle bir kitap ki ingilizcesini okuduktan bi kaç yıl sonra türkçesini okuyup anca kitabın sonuna doğru "aa ben bunu okumuştum" demiştim, epizortu dinlerken de uzun süre emin olamadım; "yaa ben bu kitabı okumuştum galiba" düşüncesi evde orayı burayı karıştırıp ingilizce ve türkçe baskılarını bulup geçmişi hatırlamam ile anca sonlandı. komik kitap ama tabi, her seferinde eğlendimdi.