Pazartesi, Şubat 22, 2010

(Yenilendi!) Podcast haberleri - niye geciktik?

Merhaba ahali,

Bir süredir podcast yayınlamadığımızdan hemen n'oluyoruz yazayım istedim.

Elimizde hayli bir konudan konuştuğumuz 30. epizortumuz var, hazır yayına. Bunun üstüne iki tane Mini-mi-XL süprizimiz var. Ancak geçen ayın başında ben üst üste dört epizort yayınladığımdan Podcast dosyalarımızın sunucusundaki kota miktarımıza ulaştık. Bu miktarlar 28 Şubat günü rahatlayacaklar. Haliyle o zaman elimdekileri yüklemeye başlayacağım. Bir yandan da niye dosyalarımızın bu kadar büyük olduğunu araştırıp boylarını kaliteye hasar vermeden nasıl küçültürüz bakacağız.

Bütün sorun benim gaza gelip hiç yarını düşünmeden üst üste epizort çıkartmamdı. Özürler...

Umarım bu gecikmeler sizlerin bizleri unutmasına yol açmaz. Lütfen yorum ve düzeltmelerinizi gönderin! Özellikle benim kuru sıkılarımı...

Yeni Haber: Eeee, ben bi salağım, zaten neredeyse mono olan bi kaydı niye stereo encode ediyorum? Yarı boyuna düştü ve az sonra yayına girer! :) Şebek!

Hiç yorum yok: