Cumartesi, Ocak 19, 2019

Venom, Çizgi Roman Nere Film Nere

Geçenlerde en son Venom filmini seyrettim. İnternette okuduklarıma göre pek sevilmiş. Ne yalan söyleyeyim pek beğenmedim. Bir Örümcek Adam filminden çok Venom karakterinden esinlenmiş ama bağımsız ve başarısız bir, yine idare eder aksiyon sahneleri olan bir film gibi geldi bana. 

Sonuçta Venom, Örümcek Adam çizgi romanında uzaydan gelip önce Peter Parker'a musallat olan akabinde de Eddie Brock'a yürüyen parazit tarzı bir yaşam formu. Yanlış hatırlamıyorsam Dünyaya gelişi de Peter Parker'ın patronunun astronot olan oğluyla da bir ilişkisi vardı. Neyse okuyalı çok oldu. Bu uzaylı parazitik yaşam formu musallat olduğu bedenle bir çeşit ortak hayat kursa da ona bahsettiği olağanüstü kuvvetin yanında karakterde sapma, zıvanadan çıkmak ve güç sarhoşluğu gibi yan etkiler gösteriyor. Daha önceki Örümcek Adam filmlerinde bile vardı bu durum. Film ise bunu kötü saç kesimi, aşırı tatlı tüketimi ve garip dans hareketleri ile anlatıyordu. (O film serisi de pek matah sayılmaz.) Son çekilen Venom filmi bu konuyu neredeyse hiç kullanmayarak Eddie Brock'a odaklanmış ve Örümcek Adam ile diğer tüm ögeleri çöpe atmış. Sonuç vasat bir aksiyon filmi. Aradaki saçmalıkları da saymıyorum.

Aslında bu film için daha fazla yazarak vakit kaybetmeye de gerek yok. Honest Trailers ekibi duygularıma tercüman olmuş zaten. Benim sıkıcı yazdıklarımı okuyana kadar onları seyredin. Vakit kazancı bile olabilir.


Tabi ki benim fikrimi önemsiz kılan 900 Milyon adet yeşil amerikan doları olduğunu düşünürsek yapımcılar derhal ikincisi için çalışmaya başlamışlar. Bence başlamasalar cümlemiz için daha hayırlı olurdu. Heyhat para sanatı öldürüyor azizim.

Hiç yorum yok: