Çarşamba, Ekim 30, 2013

Yeni Yıldız Savaşları çizgi dizisi geliyor: Star Wars Rebels

George Lucas'ın Yıldız Savaşları'nın hakkını Disney'e satması ile ortalık bir hayli hareketlendi. Gelecek olan yedinci filmin konusu, oyuncuları, afişleri yönetmeni, senaristi olmak üzere hemen hemen her şeyi tartışılıyor. Sürekli haberler çıkıyor. Ben çoğuna yetişemiyorum. Yetişebilsem Hitit Güneşi'nden paylaşacağım ama ne mümkün. Bu nedenle mümkün olduğu kadar uzak duruyorum. Ancak Disney'in son çizgi film çalışmasından sora dayanamadım. Biraz gecikmeli de olsa bir şeyler yazayım dedim. 

Disney Klon Savaşları'ndan sonra yayınlamaya başlayacağı seriyi 2014 yılının sonbaharında başlatmayı planlıyor. Rahmetli Ralph McQuarrie'nin tarzını devam ettirecek dizinin bir kaç çizimi daha önce Disney'in sitesinden yayınlanmıştı.


Yeni dizi 3. film Sith'in İntikamı ve 4. film Yeni Bir Umut arasındaki zaman diliminde geçecekmiş. Gözüken o ki direnişin nasıl başladığını ve diğer detaylarını öğreneceğiz. Aşağıda ilk reklamı var. Ne yazık ki gaz vermenin ötesinde yeni bir şey yok. Ne diyelim, bekleyip göreceğiz. #direnyıldızsavaşları



Hiç yorum yok: