Çarşamba, Ocak 19, 2011

Kitaplar ve kapaklar

Anti-Dipnot: Hala yaşıyoruz ve yeni podcast kayıtlarımız çok yakında geliyor! Üç yeni kaydımız hazır ve ayrıca yeni hikaye kayıtları ile de uğraşıyoruz!

Neyse...

<--- Bu ne yaaa....

Eğer benim gibi eski SF romanlarının hastası iseniz arada bir ciddi kötü kitap kapaklarına denk gelmek normal gelmekte umarım. Eski kitapların bir kısmı son derece hoş uzay gemisi-gezegen manzarası ikilemiyle beni coşturmakta olsa da arada bir bunlar oluyor.

The Guardian gazetesi modern fantazi roman kapaklarına bok atmakta bu yazıyla. Hayli eğlenceli kapaklara örnek göstermişler, özellikle Robert Jordan'in 12. Wheel of Time kapağı öldürdü beni.

Bu arada Good Show Sir adlı bir bloga denk geldim ve hayli de eğlendim. Size de öneririm. Arkadaşlar rezil rüsva kitap kapaklarının resimlerini koyup yorum yapıyorlar. Eğlenceli!

Hiç yorum yok: