Çarşamba, Haziran 17, 2015

Robotech hayata geçiyor

Robotech ya da Macross Saga buradan çok yazdık çizdik sevdiğimiz, çocukluğumuzda bizi derinden etkileyen bir anime serisi. (Uzun not: Aslında üç ayrı animenin Amerika pazarına sürülmek üzere birleştirilmesi olayını atlıyorum. Benim için Robotech ve Macross aynı kavramlar. Ucuna eklenen iki saçma ve ayrı animeyi yok sayıyorum. Bu yüzden lütfen aslında isim şöyle olacaktı böyle olacaktı muhabbetlerini bir kenara bırakınız.)

Her neyse, dediğim gibi bu pek sevdiğimiz animeyi yıllar içerisinde hep akıllı uslu bir devamının çekilmesinin ya da sinemada seyretmenin hayalini kurduk durduk. Bu yarım sayabileceğim hali beni hep daha bir cezbetti. 2007 yılından beri dedikodular devam ederdi. Önce hevesliler tarafından çekilen bir fragman seyrettik. Sonra filmin gerçekten olacağına dair haberler çıkmaya başladı. En sonunda bu yıl serinin film haklarını Sony'in aldı. Sanırım son dönemde duyduğum en güzel haberlerden biri idi. Şimdi de film için yönetmen belirlendi. Furious 7'nin yönetmeni James Wan ile Sony hem Robotech hem de Aquaman filmi için anlaştılar.

Açıkcası nasıl bir film olur bilemiyorum ama bu olayı, ortamı, karakterler o kadar seviyorum ki ekranda kanlı canlı görmek beni her şekilde mutlu edecek. Bu sefer huysuzluğu bir tarafa bıraktım. Yeter ki sinema varitechleri görebilelim.

Anime News Network
Geek Tyrant
THR

Hiç yorum yok: